Cum mă înscriu într-o drumeție?
Te poți înscrie într-o drumeție adăugând produsul în coș și finalizând comanda, prin plată. Așa te
asiguri că ai locul rezervat.
Cum plătesc?
Plata online cu cardul;
Transfer bancar: Ordin de plata (OP) sau Internet Banking;
Când și cum aflu ultimele detalii?
De obicei, vinerea (cu o zi sau 2 înainte de plecare) vei primi un reminder cu ora și locul de
întâlnire, prognoza meteo, echipament etc.
Dacă din motive tehnice, nu ai primit reminderul în decursul zilei de vineri, te rugăm să ne
contactezi la 0721 783 962.
Ce se întâmplă dacă am plătit, dar nu mai pot participa la excursie?
5.1. În cazul în care turistul nu mai poate să participe la excursie, conform Contractului, are
urmatoarele variante:
a) să-și exercite dreptul de retragere de la evenimente cu minimum 14 zile calendaristice
înainte de data plecării;
Dreptul de retragere trebuie să fie exprimat neechivoc de către turist, cu informarea În Drumeție
prin telefon, sms, WhatsApp, mesaj pe pagina de Facebook sau e-mail. În situația exercitării
dreptului de retragere, În Drumeție are obligația de a rambursa turistului toate sumele primite,
(cu excepția sumei de 5 lei - taxa comision tranzacționare bancară), se returnează in contul
specificat de turist in momentul renunțării fără întârziere nejustificată și nu mai târziu de 14 zile
de la data la care este informată cu privire la decizia de retragere.
b) să cesioneze contractul unei terțe persoane care îndeplinește toate condițiile aplicabile
serviciilor turistice contractate, cu obligația de a face anunț către În Drumeție prin telefon, sms,
WhatsApp, mesaj pe pagina de Facebook sau e-mail cu cel puțin 3 zile înaintea datei de
plecare.
În cazul în care dreptul de retragere este exercitat cu mai puțin de 14 zile calendaristice înainte
de data plecării, sumele de bani achitate către În Drumeție nu se returnează și nu pot fi
folosite pentru alte evenimente.
Ce se întâmplă dacă se amână/anulează excursia?
În cazul în care se amână sau se anulează un anumit eveniment din orice motive, există 3
posibilități de alocare a sumei achitate:
a) În cazul amânării evenimentului pentru o altă perioadă, suma achitată se poate aloca pentru
evenimentul din acea perioadă cu condiția achitării diferenței de bani în cazul în care prețul s-a
modificat sau restituirii diferenței de bani în cazul în care prețul a scăzut;
b) Contravaloarea achitată se poate folosi pentru achiziționarea altor evenimente marca “În
Drumeție” cu condiția achitării diferenței de bani în cazul în care prețul evenimentului dorit este
mai mare, sau restituirii diferenței de bani în cazul în care prețul evenimentului dorit este mai
mic;
c) Banii se pot recupera integral în termen de 5 zile lucrătoare din momentul comunicării
contului bancar pentru returnarea contravalorii evenimentului.
Cum se returnează contravaloarea unei excursii?
Banii se returneaza prin transfer bancar, in contul participantului, in cazul in care plata s-a
efectuat prin numerar sau prin transfer bancar. In acest caz participantul trebuie sa trimita pe Whatapp sau la
in_drumetie@yahoo.com numarul contului bancar. Banii se returneaza direct in contul cardului
atasat, in cazul in care comanda a fost achitata cu cardul.